قوانین و شرایط موجود در این صفحه ممکن است در گذر زمان دستخوش تغییر گردند.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت “آموزش طراحی و ادیت محتوا با کاف گرام” منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج ، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سایت “آموزش طراحی و ادیت محتوا با کاف گرام” تغییراتی در آینده ایجاد شود ، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از این وبسایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعهدات من به عنوان فروشنده

  • فروشنده متعّهد میگردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار ، در حد اختیار و توان مراقبت نموده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه ندهد.
  • فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل محصول را در صفحه اختصاصی محصول در اختیار خریدار قرار دهد.
  • فروشنده موظف است فایل سالم و بی‌نقص را مطابق با آنچه در صفحه محصول قید کرده است را در اختیار خریدار قرار دهد.
  • فروشنده موظف است در صورت معیوب و خراب بودن فایل، درخواست خریدار را پیگیری نماید، در صورت امکان فایل سالم را در اختیار خریدار قرار دهد یا فایل جایگزین را پیشنهاد دهد در غیر اینصورت وجه پرداختی را به حساب کاربری خریدار عودت نماید.
  • فروشنده مسئول آموزش و نحوه استفاده از فایل خریداری شده بصورت اختصاصی نمی‌باشد.
 

تعهدات شما به عنوان خریدار

  • خریدار موظف است اطلاعات صحیح و دقیق و کامل خود را (شماره تماس، ایمیل معتبر) جهت دریافت فایل و پیگیری‌های بعدی در فرم خرید وارد نماید.
  • خریدار موظف است قبل از خرید ، اطلاعات و مشخصات محصول را به طور کامل مطالعه نماید و با علم و آگاهی از ویژگی‌های محصول اقدام به  خرید نماید.
  • خریدار موظف است فایل خریداری شده را نزد خود نگه دارد و از پخش و انتشار آن چه بصورت رایگان چه بصورت غیر رایگان خودداری نماید.

 

ثبت سفارش در سایت “آموزش طراحی و ادیت محتوا با کاف گرام” به منزله‌ی آن است که خریدار قوانین و شرایط موجود در این صفحه را مطالعه نموده و آنها را پذیرفته است. و با علم و آگاهی از این قوانین و شرایط، خرید خود را نهایی کرده است. در صورت بروز مشکل، عدم آگاهی نسبت به شرایط و قوانین خرید هیچ حقی را برای خریدار بوجود نمی‌آورد و خریدار حق هیچگونه اعتراض و شکایتی را در این خصوص نخواهد داشت.